2010. december 25., szombat

Légy önmagad, mindenki más már foglalt ;)

Emlékeztek még az "Én csak jó akartam lenni..." című kis bejegyzésre? Ennek talán az is lehetne a címe, csak egy 2-es mehetne utána.

Van egy idézet , valahogy így szól: Soha ne akarj más lenni, mert akkor elpazarlod azt az embert, aki vagy...
Van benne valami. Biztos sok emberre voltatok/ vagytok irigyek és sokszor mondjátok,hogy bár lehetnétek olyan, mint Ő. És igen, próbálhatunk olyan lenni, talán még sikerülni is fog. De csak egyszer élünk...Sajnos :(
És ha elkezdünk valakire hasonlítani, akkor soha nem fogjuk megtudni,hogy milyen lett volna a másik énünk, aki nem akar más lenni...


Más szemszögből viszont "vicces" ez az idézet. Most olyan emberek vagytok akik akartok lenni? Nem arra gondolok,hogy van-e annyi pénzetek amennyit akartok, vagy olyan kocsival jártok-e amilyennel szeretnétek, hanem arra,hogy biztos mindig úgy cselekedtek ahogy szeretnétek? Ugye,hogy lehetne egy "Én csak jó akartam lenni 2" :) De most nem arra vagyok kíváncsi, hogy biztos,hogy jót cselekedtek-e. Hanem arra, hogy a leghelyesebben cselekedtek-e. Amikor már nem érdekel titeket az,hogy most az jó-e vagy rossz, nem is mérlegelitek, egyszerűen megteszitek, mert egyet tudtok biztosan: itt és most ezt meg kell tennem.Mint egy kegyes hazugság.Sőt, gyakorlatilag ez már a kegyes hazugság. Nem csak szóban lehet hazudni, hanem tettekben is.Aztán amit tettünk, amiatt később szóban is hazudni fogunk, és így gerjeszti ez az egész magát szépen lassan...Így a végén inkább azt mondjuk,hogy teszem azt, amit elvárnak, és mindenki happy.

Lássuk be,hogy az esetek többségében, amikor választás elé kell állnunk,hogy most a helyes, vagy a jó dolgot tesszük-e, nem azt tesszük ami helyes, hanem azt, ami jó. Tehát máris nem úgy döntöttünk, mint ahogy legszívesebben döntöttünk volna.Ahogy az igazi énünk tette volna, vagy tanácsoltuk volna másnak,ha a véleményünkre kíváncsi.
Nem tudtunk, nem mertünk olyanok lenni, mint amilyenek valójában ott bent igazán vagyunk, mert mások elvárásainak kell megfelelnünk...Mindenki mást vár el tőlünk, és mi próbálunk megfelelni mindenkinek, és szépen lassan pazaroljuk el azt az embert, akik vagyunk...Nem azért, mert más akartam lenni, hanem mert Ti akartatok másnak...

Így mondjátok nekem ezután,hogy ne pazaroljam el önmagam...elpazaroljátok Ti helyettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése