2010. december 23., csütörtök

Értetek csinálom...

Pizza, sajtburger, ásványvíz. Neem, ez nem a kóla,puska sültkrumpli magyar koppintása, ez az előző másfél heti kajám. Kihúzták egy fogamat életemben először, és hát sajnos rá voltam kényszerülve a sz@r kajákra. Tele voltam tervekkel a hétre, erre egyik percről a másikra oda lett minden. Felborult a napirendem, feltorlódott minden teendőm, azt se tudtam hol a fejem, és pár dologgal úgy voltam, hogy hagyom a fenébe. Gondolom rájöttetek, a blog is közéjük tartozott.
Gyakran halljuk, hogy ne törődj másokkal, magadért csinálj mindent. Már régebben se tetszett ez a mondás, de mára betelt a pohár. Ez hülyeség. Ez a blog nektek, és értetek van, a hülye kis gondolataimat kiírhatnám egy word dokumentumba is, ha csak magamnak írnám.

És ugyanez van az élet többi területén is. Csinálsz valamit, és igen, általában önös érdekből kezdjük el. Elhatározzuk,hogy milyenek akarunk lenni, vagy mit akarunk elérni, és csináljuk. De előbb utóbb eljön az a pont, amikor valaki akarva akaratlanul véleményt fog alkotni a tevékenységünkről, a változásunkról. Mindegy, hogy az elején úgy indultunk neki,hogy nem érdekel más véleménye, magam miatt csinálom, stb, stb, de így is úgy is ki fog hatni ránk az a bizonyos vélemény. Ha negatív, akkor vagy felhagyunk a dologgal, vagy azért is folytatjuk,hogy bebizonyítsuk az ellenkezőjét. De amint ezt megtettük, már valaki miatt, vagy valakiért csináljuk az adott dolgot.
Ha pozitív véleményt kapunk, akkor lelkesek leszünk, és még jobban, még ügyesebben akarjuk csinálni az adott dolgot. De miért? Mert valaki elismert minket, ami erőt adott, és mi azzal háláljuk ezt meg neki, hogy még jobban odatesszük magunkat. Tehát megint csak valakiért, vagy valaki miatt csináljuk az adott dolgot.

Lehetünk makacsak, de el kell ismernünk, hogy cselekedeteink nagy részét nem magunk miatt csináljuk, és ami fontosabb, hogy KELL is valaki ami miatt csináljuk. Sokszor gondolkoztam már,hogy felhagyok egy számomra régen fontosnak vélt dologgal azért, mert nincs rá időm, nincs kedvem, stb, de akkor mindig eszembe jutott az az egy, vagy esetleg több ember, akikért azt a dolgot csinálom, és egyszerűen nem tehettem meg velük,hogy abbahagyom. Mert értük csinálom. Nem fontos, hogy az adott ember tudjon róla, hogy mi érte teszünk dolgokat. Egyáltalán nem. Sőt. Talán úgy a jó, ha sose tudja meg. De mi tudjuk, hogy Ő az, akinek a puszta léte is erőt ad arra, hogy kitartsunk valami mellett...és ennyi bőven elég!

Nem is szaporítom tovább a szót. Nem vagyok egy jó gyerek, nem is leszek sose.Szeretek független lenni a családomtól, sokszor bántom már meg anyumat, apumat, és a nővéremet is.De nekem a karácsony értük karácsony, és nekem ettől lesz ez az ünnep az év legszebb ünnepe...
Nem azért veszek ajándékot, mert ajándékot várok cserébe, és nem azért segítek feldíszíteni a fát, mert utána el akarom kérni a kocsit. Hanem mert látom a szeretteim arcán az örömöt, amit ezzel okozok, és elmondhassam,hogy bár sokszor vagyok rossz, de sok dolog van, amit csak értük csinálok.

Rengeteg dolog befolyásolja az életem, de leginkább azok az emberek, akik körül vesznek. Én sem vagyok tökéletes.Sokakat megbántottam már, és okoztam fájdalmat olyanoknak is, akiknek soha nem akartam, de bízok benne,hogy valahol érzik, hogy fontosak az életemben, hisz meg tudtam őket bántani, vagy tudtak bennem csalódni. Aki nem fontos nekünk azzal miért állnánk le vitázni, vagy miért éreznénk fájdalmat, ha megbánt minket? Na ugye.
És aki fontos az életemben, az alakítja az életemet, a dolgaimat. Innen üzenem hát mindenkinek akit már megbántottam, vagy valaha meg fogok bántani, hogy mindig lesz valami, amit értetek csinálok... :)

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése