2010. november 29., hétfő

Naponta 600.000 látogató!!

Nem, sajnos ez nem az Én blogom adata... :) Ez egy orosz blogger oldalának statisztikája aki a politikáról ír. Sajnálattal kell közölnöm,hogy ha ennek köszönhető a 600.000 látogató, akkor itt sosem leszünk ennyien ( halkan megjegyzem, hogy akármit írok akkor se leszünk még fele ennyien se :) ).

De vajon mitől sikeres egy blog? Szerintem a látogatóktól. És mikor van sok látogató? Ha mindig érdekes és olvasható témát talál rajta, amikor feljön. És itt kezdődnek a problémák. Szerintem ha egy átlagtól eltérő blogot akarok írni, akkor nem lehet minden nap valami új bejegyzést közzétenni, mert bár van,hogy egy nap ér annyi inger, mint máskor egy héten, de nagy általánosságban a fordítottja igaz, és van,hogy egy héten szinte nem történik veled semmi. Ezért arra gondoltam, hogy hetente 2x frissülne a blog, szerdán és szombaton, és 14:00tól már elérhetőek lennének kicsi agyam nagy gondolatai.

És ez miért jó?
Azért, mert így talán nem fogod hanyagolni a blogomat :) Mert magamból kiindulva, ha várnám,hogy minden nap frissül, és feljövök Hétfőn,de semmi, feljövök kedden is, és még mindig semmi, akkor úgy döntenék,hogy jön ide többet a fene. De ha tudom,hogy ekkor meg ekkor van mindig valami friss és szórakoztató, esetleg elgondolkodtató, akkor addig minek jöjjek fel feleslegesen. Kicsit olyan ez, mint a forgalmi lámpáknál a visszaszámláló. És tényleg. Működik. Már Én se toporgok a lábammal és fogom a váltót, hogy na mikor lesz már zöld, mert látom,hogy még van 30 másodpercem.

Egy szó, mint száz, örülnék neki, ha szépen lassan egyre többen lennénk, és akik egyszer elolvasták egy bejegyzésem, azok itt ragadnának. Ehhez viszont kell egy sikeres blog. Tehát vagy marad a politika és a 600.000 látogató, vagy egy nektek szóló, de csak heti 2x frissülő blog. Na jóó. Ha 100an leszünk, akkor ígérem,hogy áttérek a napi frissítésre:)

Ohh. Ha megengedtek nekem egy gyors kérést. Ha tetszett, vagy nem tetszett valami, esetleg ötletetek vagy véleményetek van... használjátok a hozzászólás menüpontot. A dicséret jól esik, a kritikából, meg mindig lehet tanulni. Köszönöm nektek előre is.

Ennyi voltam mára. Szerdán jelentkezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése